viccisiso.blogg.se

Vecka13

Kategori: Allmänt


Nu är det minsann vecka 13. Och kah har kommit på en liten grej jag skulle kommit på för längesen, jag ska ej klämma för de blir bara värre. Haha
De som alla har sagt och jag bra nej men jag måste göra det, inser nu att de är det ända som riktigt funkar för att inte bli helt rödflammig på kinden som på bilden till vänster. Dessa bilder togs igår och när jag kollar idag så är de jättefint pga har ej klämt ngt. Får helt enkelt sluta med det nu. Och om jag ska klämma får de göras på kvällen innan jag ska sova då. Läpparna spricker som aldrig förr nu, och är sinnes torra men Jag är typ van. Fatta känslan sen när jag slutat med medicinen och jag inte är torr typ? Wow. 
Lite sol på detta ansikte så tror jag att jag är ganska fin i hyn sen. 
Hoppas det. 
Kommentera inlägget här: